Tabliczki do ziół

Wiosna, czas siania i sadzenia. Czy kiedykolwiek zdarzyło się Wam zastanawiać po jakimś czasie stojąc nad grządką "co ja tu właściwie zasiałam?".  Mnie się czasem zdarza, dlatego usilnie szukam sposobu aby moja pamięć była lepsza niż u wiewiórki :) 
Przed świętami dostałam od Qrki śliczne tabliczki. Nie mogłam się na nie napatrzeć, takie zmyślne i jak starannie wykonane! Cudo na kiju :)
Na razie wetknęłam je w stokrotki na oknie, ale z całą pewnością docelowo trafią tam gdzie powinny.




Inny komplet tabliczek, takie na których można samodzielnie pisać mam jeszcze z ubiegłego roku. Spore i solidne, a przy tym całkiem ładne. Mają tylko jedną wadą - wzięłam ich za mało i zaraz mnie koleżanki  z nich "obrały" :) . Da się nadrobić, tabliczki już zamówione i powinny być dostępne w AgoHome.pl już za kilka dni.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Candy Jesienne

Wrzosowisko

Kwietnik ze skrzynki